<body>



Home   About   Members   Gallery   Media   Events   Affiliates




vendredi 20 septembre 2013, 20:00
Hi! It's Ly!

Coucou tout le monde! Aujourd'hui, c'est Ly aux commandes! A l'heure où je vous parle, nous sommes en plein Tokyo Crazy Kawaii! Comme je n'ai pas envie de vous révéler mon outfit du jour (et comme j'ai arrêté mon choix au dernier moment), je vous propose aujourd'hui un outfit réalisé avec mes dernières acquisitions tutuHA.

cap : Pimkie ; top : Guess ; hoodie : tutuHA ; belt : Morgan ; skirt : tutuHA ; socks : H&M ; shoes : New Look ; necklace : handmade


J'ai littéralement craqué pour la veste et sa capuche entièrement doublée de sequins. Ça briiille! Mon homme trouve que ça fait très Mickael Jackson pour le coup! lol Et pour ce qui est de la jupe, le design est top, j'adore les fermetures éclairs métallisées qui donnent une touche hyper originale. Mais je n'accroche pas plus que ça à la couleur. A vous de me donner vos avis!


Peut-être que certain(e)s seront présent(e)s à la TCK, alors n'hésitez pas à nous faire un petit coucou et à nous rejoindre pour le meeting, dimanche à 15h, devant le stand des Black Diamond!

A très vite! xoxo 


Hi everybody! Ly's in the place today! As we currently are on the Tokyo Crazy Kawaii, I won't show you my outfit, because I decided it in the last moment! So today, here is an outfit I wore some days ago, with my last tutuHA purchases. I'm in love with the sparkling hoodie, very "Mickael Jackson"-like as my boyfriend said! I really like the skirt too, design and zippers, but I don't know what to think about the colour. What do think guys? 
Some of you will be in TCK perhaps. Don't hesitate to come and find us! And don't forget the meeting, sunday 3PM, in front of Black Diamond stand! See ya! xoxo

Libellés : , , , , , , ,






Welcome to Reborn official Website!

We are proud to introduce you to the First French Gal unit!

The 1st Generation counts 12 members! We love Gyaru Fashion and we want to represent it the best we can!

Follow us and stay tuned, REBORN ギャルウニット ♥ members will keep the blog updated everyday! ^__^ v

We want to spread Gyaru love & fashion all over France, so please support us!

Makeup - Outfits - Meetings - Lifestyle

CONTACT