<body>



Home   About   Members   Gallery   Media   Events   Affiliates




mardi 8 octobre 2013, 13:21
Rose first picture time!

Coucou !!
C'est moi, Rose, aujourd'hui qui vais poster, pour la première fois, une toute petite séries de selfies hahaha!
Je suis assez occupé par mes études et mes projets en ce moment donc j'ai fais ça assez rapidement, de quoi vous montrer quelques "skills" de maquillage, dans le noir et en un temps record :p Pourquoi pas un petit tuto par la suite pour savoir comment j'ai fais, si vous voulez? hihihi! C'est super facile, si je peux y arriver, alors tous le monde peut le faire.


J'ai les yeux noisette de base mais j'ai opté pour ces circle lens grise qui font tellement naturelles, je les adore !




Petite (futur) pose signature (?), pour le Gal Unit Diamant Rose !  hahaha !



Partagez notre blog et nos pages facebook ! Nous serons encore plus motivé pour enrichir le blog et être plus active si vous êtes très nombreux à nous soutenir! :D
On vous remercie d'ailleurs énormement pour tout le soutient qu'on a reçu jusque là ! Un grand merci !!

Hello !

It's me, Rose, who will post some pictures of me today for the first time !

I'm really busy for now by my studies and projects, so I take some pictures very quickly, in the dark! You can see my poor make up skills hahaha ! I can even do a little tutorial about the "very-fast-gyaru-make-up", like I did on these pictures if you want :p It's very easy, don't worry :D

My natural eye's color is brown but I wear natural gray circle lens,I love them!

Thank you for your attention and please continue to share our pictures and our blog!



Rose

Libellés : , , , , , , ,






Welcome to Reborn official Website!

We are proud to introduce you to the First French Gal unit!

The 1st Generation counts 12 members! We love Gyaru Fashion and we want to represent it the best we can!

Follow us and stay tuned, REBORN ギャルウニット ♥ members will keep the blog updated everyday! ^__^ v

We want to spread Gyaru love & fashion all over France, so please support us!

Makeup - Outfits - Meetings - Lifestyle

CONTACT