<body>



Home   About   Members   Gallery   Media   Events   Affiliates




dimanche 15 septembre 2013, 21:12
Outfit Ma*Rs


Coucou tout le monde ! C'est Minna et aujourd'hui malgré que je sois malade je vous montre plus en détail  la robe ma*rs que je vous ai présentée précédemment.
J'ai pris quelques photos assez rapidement, avec mes 39 de fievre c'est assez compliquée de faire des photo mythos...





Oui je sais, on ne voit pas grand chose ._. Désolée j'espère pouvoir faire des photo avec mon makeup plus visible sous peu. 
Pour vous faire patienter jusque la, rien de tel que du recyclage haha ^^'





Je pense adopter un style ora ora a l'occasion de la Tokyo Crazy Kawaii, dans ce style la :




Mais je me tâte un peu... Il faut dire que ce temps de chien n'aide en rien pour se motiver à sortir avec ce genre d'outfit... 

Voilà c'est tout pour aujourd'hui ^.^



Hi Gals !
It's Minna here ^-^ Today I'm pretty ill but I show you my Ma*Rs dress that I previously talked about.I don't feel really well so I can't show you my makeup. I couldn't even put my lenses X_X
So here some pictures I took weeks ago.
I think I will dress in ora ora kei for the tokyo crazy kawaii
I just hope that it will not rain as it rains since 3 days ! @_@

Kiss 'N Kiss 

Libellés : , , , , , , ,






Welcome to Reborn official Website!

We are proud to introduce you to the First French Gal unit!

The 1st Generation counts 12 members! We love Gyaru Fashion and we want to represent it the best we can!

Follow us and stay tuned, REBORN ギャルウニット ♥ members will keep the blog updated everyday! ^__^ v

We want to spread Gyaru love & fashion all over France, so please support us!

Makeup - Outfits - Meetings - Lifestyle

CONTACT