<body>



Home   About   Members   Gallery   Media   Events   Affiliates




jeudi 12 septembre 2013, 19:36
[OUTFIT] Mes petits achats


Hi Gals,

C'est Astralys pour Diamant Rose ! Aujourd'hui nous sommes jeudi, je vais vous présenter quelques un de mes achats. L’événement Tokyo Crazy Kawaii approche, et je ne sais toujours pas quoi me mettre. Le problème féminin n°1. 

Je suis d'esprit un peu frivole, excentrique. Je porte le noir mais avec une touche de rouge. Je trouve que ce nouveau top Glavil donne un côté "kawaii" à une tenue.

Le temps est catastrophique. Je suis désolée du manque de qualité et de luminosité de mes photos. Va falloir que je pense à investir.


◥ Hat - Claire's 
◥ Necklace - Glavil 
◥ Top - Glavil 
◥ Skirt - Aliexpress 
◥ Shoes - New Look 



Pour mon prochain update, je vous réserve une tenue inspirée par la marque Glad News. J'ai trouvé un top "creepy cute" à H&M. Un vrai coup de coeur ! On trouve des merveilles dans nos boutiques.




N'oubliez pas de nous suivre en cliquant sur "Follow" et pour ma part, je vous dis... Rendez à Tokyo Crazy Kawaii !!




Hi Gals !
Today, It's thursday, I'm presenting to you some purchases of the week. "Tokyo Crazy Kawaii"arrive soon... I don't know what I'll wear. Problem of Girls number one. Haha
I feel eccentric in this outfit. I wear black color but with a red touch. I find a "Kawaii" side of my new Glavil top. Not you ?
In my next update, I keep a outfit inspired by Glad News brand. I bought this creepy cute shirt at H&m. A favourite ! If we search, we find some very good things.






Libellés : , , , , , , , , , , , ,






Welcome to Reborn official Website!

We are proud to introduce you to the First French Gal unit!

The 1st Generation counts 12 members! We love Gyaru Fashion and we want to represent it the best we can!

Follow us and stay tuned, REBORN ギャルウニット ♥ members will keep the blog updated everyday! ^__^ v

We want to spread Gyaru love & fashion all over France, so please support us!

Makeup - Outfits - Meetings - Lifestyle

CONTACT