<body>



Home   About   Members   Gallery   Media   Events   Affiliates




jeudi 24 octobre 2013, 20:57
[OUTFIT] Glavil vs White




Coucou les Gals,

Nous sommes Jeudi !! C'est donc Astralys qui prend le contrôle du blog, pour vous faire part de mon nouvel achat coup de cœur. En début de semaine, j'ai reçu ma robe de chez Glavil !! Je l'adore, je pensais que ce serait beaucoup plus court ; comme une sorte de tunique. Elle m'arrive à mi-cuisse [J'évite quand même de trop lever les bras, Sinon la robe remonte *huhu*] 




Je repense aux jupes TutuHa qui sont vraiment trop courtes. L'ouverture dans le dos de cette robe tombe jusqu'à mes reins. Elle met en valeur les épaules et le dos, c'est sexy... Mais juste ce qu'il faut !!

Makeup & Hairstyle

Hi Gals,

It's Thursday. So, I'm updating the Diamant Rose's blog. I've got a new dress from Glavil by TutuHa. I've literraly a cruch. I thinked it was shorter like a top. (Except if I stand my hands in the air *huhu)
It's not shortest than a TutuHa Skirt. There is an open on my back & shoulders. So sexy but not vulgar !!

See you soon Gals,



Bye bye !!


Libellés : , , , , , , , ,






Welcome to Reborn official Website!

We are proud to introduce you to the First French Gal unit!

The 1st Generation counts 12 members! We love Gyaru Fashion and we want to represent it the best we can!

Follow us and stay tuned, REBORN ギャルウニット ♥ members will keep the blog updated everyday! ^__^ v

We want to spread Gyaru love & fashion all over France, so please support us!

Makeup - Outfits - Meetings - Lifestyle

CONTACT