<body>



Home   About   Members   Gallery   Media   Events   Affiliates




mercredi 19 février 2014, 17:28
NEO GAL: Outfits, Models, Brands and more !

Coucou tout le monde,
Floriane aujourd'hui pour vous parler de mon style gyaru favoris et pourtant très controversé; le NEO GAL.
 Alors on aime/on n'aime pas, on ne va pas s'attarder sur ce débat. Je vais plutôt vous parler des marques préférées des Neo Gals:

Hi everyone, Floriane today to talk to you about my favorite gyaru style and yet very controversial, the NEO GAL. 
So, like it/ don't like it, we will not debate on this. I'm going to talk about Neo Gals's favorite brands :

Enfin plus particulièrement de ma préférée,bien évidemment, GYDA, c'est la première que j'ai connue ! 

In particular my favorite, of course, GYDA, this is the first I've known!



D'ailleurs j'ai eu l'agréable surprise de découvrir qu'une de mes stars préférées, Ariana Grande, portait également du Gyda :)

Besides, I was pleasantly surprised to discover that one of my favorite stars, Ariana Grande, also wore Gyda :)



Et on ne peut évidemment pas parler de Gyda sans parler de sa productrice, Yuria Kushido, ma modèle préférée, je lui voue tout simplement un culte depuis des années xDD

And we obviously can't talk about Gyda without mentioning its producer, Yuria Kushido, my favorite model, I simply dedicated a worship to her for years xDD








Alors quelles sont les tendances chez Gyda pour la saison printemps/été 2014 ?

So what are Gyda's trends for spring / summer collection 2014 ?












Et pour finis cet article, voici quelques tenus directement inspiré du style NEO gal :

And for finish this post, here's some outfit directly inspired by the NEO style gal :

 Hat: Benetton
Top: Zara
Skirt: Forever 21
Boots: Offbrand


 Top: Pimkie
Skirt: Forever 21
Purse: Laguna Moon
 Boots: Offbrand


 Top: Pimkie
Pull: Bershka
Short: Offbrand
Boots: Offbrand


Merci de m'avoir lu jusuq'au bout, à bientot ! :)

Thanks for reading me until the end, see u soon ! :)

Floriane






Welcome to Reborn official Website!

We are proud to introduce you to the First French Gal unit!

The 1st Generation counts 12 members! We love Gyaru Fashion and we want to represent it the best we can!

Follow us and stay tuned, REBORN ギャルウニット ♥ members will keep the blog updated everyday! ^__^ v

We want to spread Gyaru love & fashion all over France, so please support us!

Makeup - Outfits - Meetings - Lifestyle

CONTACT