<body>



Home   About   Members   Gallery   Media   Events   Affiliates




samedi 17 janvier 2015, 12:57
Shopping Day by Noémie :)

Salut les Gals c'est Noémie !!!
Je vous souhaite d'abord à tous une Bonne année ! Je vous fait un petit article pour vous montrer mes petits achats d'aujourd'hui !! je me suis promené dans Paris, j'ai été à BOOK OFF (Métro: Quatre Septembre) et à Queen's House (Métro: Pyrénée) Heureusement qu'il y avait les soldes parce que sinon mon porte monnaie aurait pris un gros coup AIE AIIE AIIIEEE !!!
Hi Gals !!!! It's Noémie ! I wish you AN HAPPY NEW YEAR 2015!!
I made you a little article to show you my Shopping Day !! I walked in Paris, I was in BOOK OFF (Metro: Quatre Septembre) and Queen's House (Metro: Pyrénée) Fortunately, there was promotions !!!


Mes Achats chez Queens'House: ( I buy in Queen's House)

- Eyelashes Dolly Wink 11, Pure Sweet
J'ai hésité à les achetés, j'avais peur qu'ils soient trop gros pour moi, mais OMGGG en faites non ça fait mega naturel j'adore j'ai même envie de les porter tous les jours !!
I hesitated to buy them, I was afraid that they are too big for me, but don't OMGGG it's natural  I love ! I want to put them every day !!

- Liquid Eyeliner Brown  Dolly Wink 
J'ai déjà le noir mais j'ai envie de tester le marron on verra bien :) 
On m'avais conseillé de prendre du marron car ça a un effet plus doux, du changement ça fait du bien ;)
I have the black but I want to test the brown :)
We had advised me to take the brown because it's a softer effect :)

- 3 concept Eyes Gel Eyes Liner  3CE
Je l'ai eu pour seulement 6euros donc j'en ai profité c'est la première fois que j'achète de cette marque. I got it for only 6 euros so I took advantage of this is the first time I buy this brand.


- My Lash Serum  Etude House
J'avais acheté il y a longtemps le sérum pour les cils de CANMAKE qui m'avais bien plus, et là j'avais envie d'essayer celui d'Etude House :) Très bien pour protéger ces cils !
I bought a long time ago serum for lashes, CANMAKE (very good), and there I wanted to try the Etude House :)  

- Two crayons Holika Holika Waterproof, White, and One Brown.
Pailletés j'adore ! So Glitter ! I LOVE IT !

et en cadeaux j'ai eu Trois masques de Etude House (Le Z = Zucchini = La courgette = hydratant, nourrissant) And for gift I have 3 mask from Etude House (Alphabet Mask Z)

Achats à Book Off (Buy in Book Off)



Un AgeHa pour 6euros !! et un Nail Venus avec Koda Kumi en couverture *O* (J'avoue je l'ai pris pour elle xD ) pour 5 euros seulement !
AgeHa magazine only 6 euros ! and A Nail Venus magazine with Cover Koda Kumi (my favourite singer) only 5 euros !!




J'ai aussi fait une très belle découverte ! le Book de MOMOKO Ogihara ! j'ai eu le premium vol. 1 pour 9euros, je ne connaissais absolument pas et j'ai flashé sur son makeup, ces photos ! Un de mes modèles préféré maintenant ! Elle a créé sa marque MURUA ou elle est modèle, et était aussi l'une des modèles du magasine ViVi.
I have great discovery! the Book of MOMOKO Ogihara! I had the premium vol. 1 for only 9euros, I don't know this model but I love her so much !!! The makeup, and these pictures *O*! One of my favorite models now! She created MURUA brand and she is model for this, and before she was an model for the Gal magazine ViVi .

See you soon

xx
Noémie <3








Welcome to Reborn official Website!

We are proud to introduce you to the First French Gal unit!

The 1st Generation counts 12 members! We love Gyaru Fashion and we want to represent it the best we can!

Follow us and stay tuned, REBORN ギャルウニット ♥ members will keep the blog updated everyday! ^__^ v

We want to spread Gyaru love & fashion all over France, so please support us!

Makeup - Outfits - Meetings - Lifestyle

CONTACT